GODMORGON VÄRLDEN, VILKEN UNDERBAR DAG

haha, gulligt va? rubriken är från en Jimmy Jansson låt. bara låg i min säng och tänkte, o helt plötsligt så börjar jag sjunga på den. passade ju nästan bra, eftersom att det är morgon och jag vaknade nyss, och det är en underbar dag. tror jag? har inte vågat kolla ut. hehe!
idag som sagt vet jag inte vart dagen tar mig, kanske måste jag stanna hemma, eller så får jag åka in till stan.
i natt somnade jag när jag kollade på Sunes Sommar. det kan ha varit vid typ.. 6? vet inte. haha.
så, aa.. så jätte många timmar jag har ju inte direkt sovit i natt.
för i natt underhöll jag mig genom att redigera bilder, rensa bland mina bilder, kolla igenom andras bdb, kolla igenom facebook o sånt. vilket liv. haha. men nu ska jag nog pallra mig till fönstret rätta till rullgardinen eller vad det nu heter, och kolla ut mot den underbara dagen och sen ska jag gå ner. pussar
en utav bilderna jag redigerade igår, gosch så "fin".. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0