FÖRKYLD SOM FÄN !

nu är jag hemma efter två roliga och mysiga dagar med Jannie! :)
vi åt bakadpotatis, och jag är ju så efter och hade aldrig ätit det innan. men det var riktigt gott, men man blev mätt typ direkt. haha. vi kollade på Big Mommas House. sen kollade vi på Eva och Adam serierna.
och när jag låg i soffan och kollade på filmen, så får jag helt plötsligt en kudde i ansiktet? och det gjorde sjukt ont. haha. och det ledde till att vi började ha kuddkrig ;) sen helt plötsligt så kom en utav Jannies hundar, och fick typ damp, och började bita Jannie. HAHAHaH. trodde att jag skulle dö av skratt. sen gjorde vi inte så mycket mer, tog lite kort o så, sen gick vi o la oss, o sen vaknade o blablabla :) älskar dig! <3
senare idag så ska jag till farfar.. vill inte. mår skit. är jätte förkyld och har jätte ont i halsen.
men jaja, skitsamma. nu måste jag börja göra mig iordning lite, men kan bjuda på några bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0