FOOTBATH AND TEARS

sitter i fotbad och gråter röven av mig. asså jag har så ont i min tå, så jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen.
jag får verkligen panik. den ser iaf bättre ut nu, men den gör mycket ondare. idag var jag hos skolsköterskan och hon sa att jag skulle åka till sjukhuset med det. Grattis, sjukhus är något utav det värsta jag vet..
och dom kommer säkert sitta och peta på det onda och sånt, fyfan. kommer dö, kommer lipa som fan.
så önska mig lycka till. imorgon om jag nu ska till sjukhuset, så kanske jag kommer hinna träffa Maja Vuletic, och det hoppas jag. har inte träffat den kvinnan på typ 4 månader eller något känns det som? saknar dig!
idag när jag kom hem och gick upp på mitt rum, så såg jag något sött när jag kom innanför dörren.
detta var synen jag fick, naw. min mamma är så söt! hihi

Kommentarer
Postat av: Maja

du kommer hinna träffa mig!

saknar dig med<3

2010-11-29 @ 21:07:12
URL: http://majjjjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0