FARSDAG ÄR Ö V E R

Nu är snart farsdag över, inte för att jag bryr mig så himla mycket. men hoppas att min söta pappa har haft en bra dag iaf :) haha.
nu börjar mina ögon faktist bli lite tunga, och jag mår sjukt dåligt, men jag måste till skolan.. så jag får väl se hur skoldagen blir imon..
kollade nyss igenom min blogg, och där hittade jag ett inlägg som jag hade råkat slänga, och där stog det:
Hey blöggen just nu är mina små söta kusiner och hälsar på! :D
Haha, har inget att skriva om.. skulla vatt med --- imon, men nu kan --- inte. Så nu kanske det blir av på lördag ist! :) men jag får se hur det blir. Och jag vet att ni bryr er extremt mycket om detta eftersom att ni inte har slutat läsa! Hihi. Men jaja, nu ska jag va social mot fölket. Heydå alla söta ♥

där jag skrev "---", där stog det ett namn,  men tyckte inte att alla behövde veta vad det stog. men jag tror att dom flesta ändå kanske fattar det? haha.
men jag kan bara säga, att jag önskar att jag fortfarande kunde skriva att jag skulle vara med "---"...
men jaja, nu ska jag kolla på Sunes Sommar eller något random. puss


söt bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0