*



Dagens mående:
Bra
Dagens humör: glad och pigg
Dagens borde: plugga engelska
Dagens vill ha i allmänhet: han!♥
Dagens materiella vill ha: pengar
Dagens planer: plugga och kolla film.   
Dagens beroende: datorn
Dagens längtan: tills jag får träffa Tilda Norrlin ! ! 
Dagens klädsel: svarta mjukisbyxor, vitt linne och svart luvjacka
Dagens smink: mascara foundation
Dagens frisyr: plattat&nersläppt
Dagens låt: Enrique Iglesias – Why Not Me?
Dagens saknad: mormor.
Dagens dummaste: när jag ramlade och gjorde magplask utanför min dörr hemma. 
Dagens misslyckande: matte lektionen!
Dagens köp: chockladboll
Dagens godis: klubba
Dagens mat: pommes
Dagens tidning: Frida

Kommentarer
Postat av: TWIN <3

LÄNGTAR EFTER DIG ÄLSKADE TVILLING!!! :D

DU ÄR BARA MIN (L)(L)

2010-11-27 @ 15:34:00
URL: http://tildanorrlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0