@ENOKSSONS PLACE

just nu sitter jag hemma i Älmhult. eller vadå hemma? haha. men jag kallar detta för mitt andra hem typ.
känner mig så hemma här. men iaf, jag sitter hemma hos Algot och Alfred i Älmhult.
var nere på Julskyltningen här nere innan, men fick stressa där ifrån för Algots pappa Christian ringde och sa att vi kanske behövde åka till akuten. och då frågade mamma varför, och då sa Chistian att Alfred hade tryckt upp en legobit i näsan.. då blev det ju till att åka hem till dom direkt, Malin ringde till akuten eller något sånt och frågade om det var akut. men dom sa att det var lugnt, dom skulle typ ringa imon igen eller något sånt.
så vi slipper åka till akuten med honom iaf ! :D fast, om vi hade behövt åka in med honom, så kanske jag hade sluppit skolan.. men skitsamma. men vi ska nog äta nu, eller snart iaf. 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0