EMMA KARLSSON UND EMMA SVENSSON

har precis kommit hem efter en sjukt kul dag. först var det ju skola, och det var ju helt okej.
sen efter skolan så följde jag med Emma Svensson ner på stan, för hon skulle pierca sig i naveln.
och på vägen ner till stan så mötte vi Emma Karlsson, så vi följde med henne hem och var där ett tag.
sjukt kul, satt och snackade, satt lite vid datorn och dansade. haha. sen gick jag och Emma Svensson till min mammas jobb, för jag skulle be om pengar, för vi skulle och fika. när jag hade varit på min mammas jobb så gick jag och Emma Svensson till Roddys, och då skulle Emma K komma dig och möta oss.
osså fikade vi och så. sen gick vi in på Kappahl och gick runt och var coola.
sen fick Emma K en idé om att jag och Emma S skulle pröva en massa fula kläder och så.
och då gjorde vi det, och tillslut så var jag tvungen att pröva kalsonger, och Emma S och Emma K tog såklart kort. som kommer upp på facebook senare. pinsamt värre!! hahaha.
och när vi skulle gå från Kappahl, så gick jag och Emma K tillsammans, för Emma S hade försvunnit.
och när jag och Emma K, var på väg ut, så frågade en som jobbade: hängde ni tillbaka alla kläder ni prövade?
jag och Emma ba kollade på varann, för vi hade inte hängt ut någonting. och till sluta sa jag: aa, men inte riktigt allt.
hon som jobbade där: okej, så bra.
sen jag gick och Emma där ifrån och dog av skratt när vi kom ut. sen gick vi till Studio C, för Emma S skulle ju pierca sig. och hon gjorde det på typ 10 minuter. haha. JAG SKA OCKSÅ PIERCA MIG I NAVELN! :D jag ska typ få det i julklapp. hihi. men iaf, när Emma var klar med piercingen och allt det, så åkte hon hem. och jag skulle hem till min syster Anna och hjälpa henne att flytta, så Emma K följde mig, men såklart så börjar hon putta ner mig i snön så jag blir sjukt blöt.. men det var iaf sjukt kul! :D orkar inte skriva mer, blev en lite längre text än jag hade tänkt mig. puss

Kommentarer
Postat av: hannaswardh

söta ni är ! :*

Du vet vart jag finns om du vill skriva ut igen! <3

2010-11-26 @ 19:35:14
URL: http://hannaswardh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0