DU ÄR ÄKTA,

nu är jag hemma från en underbar helg hos bästavännen Yamina Lundström! sjukt rolig helg.
vi gjorde typ ingenting, men vi har ändå så sjukt kul. vi har exakt samma humor, o aa. hon är helt enkelt underbar!
kan berätta lite om igår:
jag kom hem till Yamina runt.. 5 ungefär. då gick vi upp på hennes rum och satte oss vid datan och snackade med lite folk o så. sen skulle Yaminas familj iväg, så då blev vi hemma själva. så vi gick ner och gjorde mat.
pasta och köttbullar blev det. mumsigt! sen gick vi en runda med två av hennes hundar. en riktigt lång runda faktist. sen när vi kom hem igen, så stog det ett par skor innanför dörren, då blev Yamina lite orolig, eftersom att vi var hemma själva? men när vi kom upp på övervåningen så såg vi att hennes bror Julian satt vid hans data och spelade.. då blev Yamina arg, eftersom att hon ville att vi skulle vara hemma själva. haha.
men jaja, sen satte vi oss vid datan igen typ, o snackade o så.
sen gick vi och gjorde kaffe. HAHAH! då sa Yamina "men.. det är inte gott hemma hos mig, det är bara gott hos dig" så hällde hon ut kaffet. så söt är hon! sen gjorde vi inte ett skit typ, lockade varandras hår. för vi var lite uttråkade. när klockan var typ 3 på natten så gick vi ut o gick. en nästan dubbelt så lång runda som innan :)
fan va duktiga vi var egentligen. haha. kom hem igen vid typ 4. haha.
sen kollade vi på film o somnade. hihi.
HAHA YAMINA PRATADE I SÖMNEN MED!  hon ba" hej. hejhej, nemen hej. nehe.. hejdå"
HAHA, trodde att jag skulle dö av skratt. men nu har jag inget mer att skriva, detta inlägget blev kanske inte så intressant. men det var 2 sjukt roliga dagar iaf. älskar dig enormt mycket Yamina ♥


köttbullar <3






yaminas "lilla" bebis


"fint salt" yamina kan va fint salt.








älskar yaminas glas!


Kommentarer
Postat av: Yamina <3

Hahahah, min lilla bäbis är liten ;D <3

2010-11-22 @ 20:49:50
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0