ÄCKLIGT OCH OBLANDAT

nu sitter jag i min säng och ska snart kolla på Eva och Adam - Fyra Födelsedagar Och Ett Fiasko, Sunes Sommar, Toy Story 3 eller 8 Mile.
kan inte riktigt bestämma mig. men jag tror att det blir Eva och Adam. haha. som alltid.
jag sitter och proppar i mig gott och blandat. som ni såg på min rubrik, så "skojade" jag till det lite.
istället för Gott och Blandat, så skrev jag äckligt och oblandat. guud va rolig man är?
fast nä. börjar känna att mina ögonlock börjar bli riktigt tunga. men jag ska inte sova ännu.
-
imorgon kanske jag åker in till stan och är med Maja och Yamina vid 6 tiden.
det beror på om min bror ska hem efter jobbet eller om han ska festa.
om han ska hem, så åker jag in till stan, om han ska festa så åker jag inte in till stan.
för om han inte ska hem efter jobbet så har jag ingen skjuts hem. hoppas verkligen att han ska hem!!!!
men jaja, nu ska jag inte sitta och trötta ut er med min otrolig roliga.. eh.. text?
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0