2 LUGNA OCH BRA DAGAR



hej, nu är jag hemma från Dra :) har haft riktigt kul.
igår kom jag dit vid typ 10, osså var hennes kille där, så vi kollade på tv hela tiden. sen stack han vid 12.
när han hade stuckit så gick jag o dea upp på hennes rum, så fixade hon sig och sen sminkade hon mig.
det blev lite smått fint. sen skulle vi gå och köpa hallon och popcorn på hemköp, men när vi hade gått halva vägen så ångrade vi oss och gick hem o lagade mat ist. så Deas mamma fick köpa det ist. men hon glömde köpa popcorn..
haha. vid typ halv 7 - 7 så kom det gäster hem till Dea o dom. det var Elvira Henningsson och hennes familj.
trevligt. elvira cyklade hem vid ungefär 11, o då gick jag o dea ut o gick.
vi kom hem igen vid typ 12 eller något. då tog vi bort vårat smink och så, och sen kollade vi på Harry Potter.
vi somnade när filmen hade hållt på i typ 20 minuter, sen vaknade vi vid 6. då stängde vi av filmen och somnade om.
på morgonen sen, så smsade mamma o väckte mig. jätte snällt. dea sov till typ 12 eller något. haha.
sen under dagen har vi bara spelat Wii och bakat :) det har varit 2 ganska lugna dagar, men roliga ändå.
Älskar dig kusin!


nu hela kvällen kommer jag vara hemma själv, för mamma och pappa ska på fest, och Johan jobbar.
så ni får underhålla på msn eller något.

[email protected]
adda och underhåll. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0