LISEBEERG

yeeha, imon drar jag o 6:orna på hamneda till Lisebrg (Y)
kommer få super kuuuul :D
vi åker typ vid 8 på morgonen, och ska åka bil några timmar. usch inte bra.
för jag har alltid sån jävla överskottsenergi på morgonen typ!HAHAHAH!
när vi kommer till Göteborg så ska vi åka den där båt saken Paddan...
sen ska vi kanske på något universeum!
seeen jääklar så ska vi till Liseberg och va där i typ 11 timmar?
det kaaanske kommer bli liite tråkigt i slutet ;D
men jag överlever la!
nu ska jag packa o så inför imon.
kommer kanske bilder senare. Ska fråga Tessa om hon kan skicka bilder till mig på lördag typ, för jag får typ inte ta med min kamera -.-'

hejdå ! ♥



dea har kommit hem nu (a) LOVE!

btw, tycker att bilden passade in, för den är tagen på Liseberg (H)
och nej Dea, jag tänker inte ta bort den! (om dea nu kollar på min blogg) :)

Kommentarer
Postat av: Thage(A)

Ha så roligt snygging :)<3333 men kommer sakna dig:(<33333

2010-05-28 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0