HOS DEA!

heeeeeeeey, nu sitter jag hos Dea och för er som bryr er så går hon runt och sjunger typ "snutt snutt snutt pillakov gillar jag", fråga mig inte va problemet med henne är :o för ngt är det iaf, men jag kan inte kommer på vad det är xD! Men igår var det sjukt kul. Först va det handboll med klassen, gick inte så spreciellt bra för oss. hihi. Kom typ på plats 5 av 6 lag? eller jag vet inte riktigt. Bryr mig inte direkt. Efter handbollen så skulle vi bada, men det behövde man inte så det sket jag i. Efter badet så gick jag ner på stan med Tilde, Sandra, Malin och Isaac. För jag skulle va med Thage, Edden och Amma. Så jag gick nere på stan lite med Tilde, Sandra, Malin och Isaac så länge. Vi gick mest runt lite här och där. Sen ville dom köpa glass på Glasstorget, men jag ville inte ha så jag fick stå ute och frysa ihjäl medans dom köpte sin glass. Men jag orkade inte stå ute och vänta, så jag gick in och satte mig på Månen så länge. Sen kom dom och åt glassen. Sen kom "lill Henke" Alle och Albin med. Så pratade vi lite med dom. Efter en liten stund så kom Sanne och Jannie. Då ville dom att jag skulle följa med ner till Lekia och kolla på en sak, så gjorde jag det. Men när jag kom upp från Lekia igen så hade Tilde, Sandra, Malin och Isaac gått. Så jag bara stog där och glodde. Men då sa Sanne och Jannie att jag fick gå lite med dom, så gjorde jag det. Vi gick till en kiosk och köpte godis. Sen blablabal så åkte dom hem, så jag satt utanför månen och frös ihjäl. Efter typ en halv timme så kom Thage, Amma och Edden äntligen!!!!!!!
Vi gick in på Månen och åkte upp till Tak saken, haha. Och satt där lite. Men Edden ville skriva på "fjortis väggen" så jag och Edden åkte ner till Lekia (med hissen asså) och köpte en jäkla Nalle Puh penna :o hahahahha!!
Sen åkte vi upp igen och hon började skriva på väggen. Jag stog bara och tittade på, men Amma tog tag i min arm och satte mig jämta Thage ist och la hans arm runt mig, hih mysigt? :) ja!'
Amma försökte ta Eddens penna hela tiden. Han lyckades för det mesta. När han väl fick tag på den så skrev han Thage (L) Julia på väggen typ.,l jag och thage bara satt där och flinade. Sen så kom Henke och Mille osså va vi med dom och blev nästan utsälngda från månen så vi gick ut själva. För vi ville inte bli utslängda av några vakt saker direkt! Men när vi hade gått ut så gick vi bort till Film Giganten för Jag, Edden, Thage och Amma skulle hyra en film och kolla på. Men Amma stack helt plötsligt. Mille och Henke också. Så då var det bara jag Edden och Thage. Vi va inne på Film Giganten ganska länge, för vi visste inte vilken film vi skulle kolla på. Thage ville kolla på Avatar. Edden ville kolla på I Taket Lyser Stjärnorna eller The Ugly Truth. Men vi hyrde ingen film. Sen gick vi hem till Edden och kollade på filmen 2012. SÅ SEG!!!!!!!!!!! men orkar inte skriva mer. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0