HÄNT MED MIG?

asså.. vad är det med mig? jag har inte ork till något längre. jag lämnar knappast mitt hus. är knappast med vänner längre. gör absolut ingenting nu för tiden. förr va jag med någon varje varje dag. nu är jag typ aldrig med någon. jag mår piss. jag mår dåligt. men håller det för det mesta hemligt. men nu går det snart inte längre. men det är just nu jag borde må som bäst...! underbara kompisar och en underbar pojkvän. så, varför mår jag inte bra? alla frågar alltid om jag mår bra, jag säger antingen "jag det gör jag" eller "jag vet inte" och går där ifrån.
men vadå,  va ska jag svara om jag inte vet hur jag mår? eller.. jag vet att jag mår dåligt! men jag vet ju inte varför! jag kan ju inte gå till en doktor heller, eftersom att jag inte vet vad problemet är!
Men jaja, nu ska jag inte skriva mer. orkar inte. heydå!

Kommentarer
Postat av: linnea

welcome to my world!;o

jag orkar inte heller göra nånting längre!

det senaste halv året har jag bara suttit inne och inte gjort nånting! haha

jag har blivit jätte lat. hehe

så, jag känner verkligen igen mig i din text.

vet inte heller, jag bara sover, och knappt äter nånting om dagarna. har varken ork eller lust.

finns om du vill prata om de. älska dig <3

2010-05-09 @ 17:42:35
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0