DAGEN

Denna dagen har verkligen vatt hur kul som helst :D har ju vatt med Yamina hela dan. Har saknat henne som fan, va ju typ ett halvår sen vi va senast. Men nu blev det äntligen av! Hon kom till mig vid typ 11 i morse och stannade till 8 typ. Så hon va ju faktist här ett tag. Hon hade ju såklart med sin kamera! MUMS!!!!!!!!
Så vi tog ett par kort som Yamina ska skicka till mig. Men hennes internet cpar ju bara för det. Så hon får väl skicka dom imon kanske? Ajah, Yamina kommer nog skriver mer om dagen när hon bloggar.
Yaminas blogg:
http://differentshoes.blogg.se/ 
Läs hennes blogg!:)
Imon vet jag inte hur det blir!:o
Skulle vatt med Thage och Edden. Men Edden kunde inte. Så då tänkte jag "jaja, jag och Thage kan väl va själv?"
Men då fick jag reda på att mamma ville att jag kanske skulle va hemma imon.. :o
+ att jag typ inte har någon skjuts in till stan!:s
Och Algot och Alfred träffar jag ju föresten aldrig längre.. så jag vill ju träffa dom. Men jag vill ju så jätte gärna va med Thage imon. Men det är ju inte så lätt när man inte har skjuts in till stan och så.. :(
Men ååhhh... jag blir så arg när jag måste göra såna här beslut..
Hoppas inte Thage blir arg på mig om jag verkligen inte kan skaffa skjuts in..!
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Får väl se vad som händer imon då..
puss & godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0