BARA FÖR ATT LOVAN VILLE DET!

Asså gud, jag orkar inte göra ett inlägg idag..
Men Lovan sa att jag skulle, så aa, jag får la göra det! ;)
Så nu gör jag ett, kan skriva lite om min dag:
Började med att vakna vilket va sjukt jobbigt idag, trodde att jag skulle dö! Hihi.
Men när jag väl kom upp så gick jag ner, tvättade av mitt ansikte, gick upp, tog på mig kläder och sminkade mig och så. Sen när jag va klar så gick jag ner och åt äcklig frukost. JAG HATAR FRUKOST!!!!!!
Men jaja, sen gick jag och borsta tänderna sen gick jag ut till busseen.
Kom till skolan och den va inte direkt som vanligt..! Eftersom att vi va tvungen att göra iordning till Öppethus som va ikväll. USCH va jag skämde ut mig asså.. :o
Men jaja, det kommer vi till sen!;)
Efter skolan va jag med TildeBus, hade riktigt kul, även om vi typ bara va i 2-3 timmer eftersom att vi skulle ner till skolan igen! hehe.
Vi satt vid datan hela tiden och camade med den bästa! Hihi, busigt.
Gjorde oxå en sjukt snygg bild, så skills har jag asså! Men den ska ni inte få se idag:D SÅ DE SÅ!
Sen åkte vi ner till skolan och nu kommer allt det PINSAMA!
Så nu kan ni sluta läsa om ni vill?!
Men jag och Tilde kom ner till skolan, och då va vi typ själva, så vi gick in i gympasalen och kollade runt på alla saker som dom hade ställt ut. Sen kom Sanne som jag har saknat sönder asså!!!!!!
Osså va jag lite med henne ist, för Tilde skulle träna på gitarren som hon skulle uppträda med.
Så jag och Sanne gick bort till dagis och väckte upp några minnen. Sen gick vi ner till fotbollsplanen och där va ju typ alla andra. Så var vi där ist. Jaannie va ju där med, naw så kul! Men Sanne började frysa så vi gick bort till gympasalen igen för nu skulle Sanne och Jannie träna, för dom skulle oxå uppträda. Jannie skulle sjunga och Sanne spela piano. Så tränade dom lite. Men helt plötsligt så kom SMÅLÄNINGEN!!!!!! Min första tanke va bara: NEJ TA INTE KORT PÅ MIG! Men då kom min lärare och sa att jag skulle hämta några klasskompisar för att dom ville ta kort på oss. Så där sprack ju min önskan.. Så dom tog kort på oss, så jag kommer kanske i tidningen IGEN! Men ajah, sen kom Emma som jag oxå har saknat så sjukt mycket. Så pratade jag lite med henne, sen skulle vi uppträda, skämde verkligen ut mig! Ska lägga in låten sen,men lyssna inte på den, den suger!
Hade ju 50-tals tema, så vi skulle dansa och "sjunga" till en 50-tals låt.
Men när det väl va över så gick vi mest runt. Sen hände det inget mer typ.
Men imon så ska vi ha handbollstunering TYVÄRR! Men efter handbollen så ska jag med med Thage, Edden och Ammah. Kommer la bli super kul hoppas jag :)
hejdå! ♥


SÅ DÅÅLIG!!! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0