ÅÅHH, SKIT SKOLA

Hej, är inte på humör. inte på något sätt asså.
Sitter och skriver med Alice Lindow just nu, som jag saknar riktigt mycket föresten! :o
Jaja, vi sitter och snackar om hur dååligt det är att den där Karl-Oskar skolan kommer..
Den förstör verkligen allt. Klassen och allting.
Men det låter helt taskigt, när jag ska börja på Astrad så slutar typ jätte många xd (kanske)
Låter som om dom slutar för att jag kommer (a) jaja, jag hoppas inte att det är så iaf!
Men uusch, jag haaaatar karl-oskar skolan -.-
Men jag och några till har en plan (6) MOWHAHHAHAHAH!
Men den ni, den är hemlig. Men beeest! :D
höhö!
Idag va jag med EMMA SVENSSOOON, som jag inte har vatt med på skiit länge...!
Vi va med Emil Olsson med:D
KulKul var det verkligen. :)
Men nu ska jag läsa på lite engelska.
NEJ, föresten jag har fått bilderna av Yamina. :D:D:D så nu ska jag bjuda på dom!
pussen!♥
Några har ni sett innan!














BJUDER BJUDER BJUDER!

BJUDER BJUDER BJUDER!



bjuder på denna med :o höhö!


PUSS PÅ DIG YAMINA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0