hej bloggen!

hejhej bloggen, min dag har vatt p-e-r-f-e-k-t!
helt bra alltså!
har spenderat dagen med jaannie, o vi har haft as kul!
vi har gjort blogg inlägg till våran nya "fjortis" blogg!
mobba inte oss, de är så vi underhåller oss själva.
kom typ nyss hem o nu sitter jag här o tjockar mig!
men snart måste jag gå & göra mig iordning, för vi ska fira min bror så några från släkten kommer!
tex, DEA som jag saknar sönder, fyfan asså!
älskar dig så mycket deeeaa.
hejdå!♥
nu får ni se lite bilder som vi tog, helt oseriösa alltså:




orkar inte lägga upp mer!
de blir nog fler inlägg sen, när jag & dea kommer sitta vid datan!;)
puusss ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

hejsan! :)

nu kör jag "dagens blogg" på bloggen, eller jag börjar imorgon (onsdag) så kommentera flera gånger och tävla med alla andra! vinnaren utses varje kväll, ja reglerna är lätta, läs det på min blogg! :)

2010-03-17 @ 19:54:28
URL: http://jessann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0