YAMINA LUNDSTRÖM!

Yamina Yamina Yamina, du är en underlig liten gullig filur du gumman!:D
du är underlig på ett riiktigt bra sätt ska du veta, riktigt riktigt bra är du.
har några minnen med dig, inte så jätte många, men några stycken.
några har vi ju från Fame, inte för att jag gick där, men jag var ju med Jannie, :)
men det var iaf där vi träffades första gången, och om jag inte hade följt med Jannie dit, så hade du o jag säkert aldrig blivit vänner? eller aa, det vet ju liksom inte jag, men det är väl inte så stor chans att vi skulle lärt känna varann annars.
vi har vatt 2 gånger, väldigt få gånger, men det ska bli.
det kan du ge dig på Yamina.
men dom 2 gånger vi har vatt så har vi haft hur kul som helst.
håller du med? hihi.
jag tycker iaf att det har vatt extremt kul.
mycket skratt, mycket tårar. alltså tårar för att vi har skrattat då. hih.
första gången man ska va, så kan det va ganska tyst lite ju, eftersom att man inte riiktigt känner varann.
men när du o jag va första gången, så babblade vi på heeela tiden.
o det är så det ska va tycker jag, det ska inte va den där pinsama tystnaden.
hatar pinsam tystnad.
när du har det svårt, så finns jag alltid för dig.
och du finns alltid för mig.
det är verkligen skönt att veta att du alltid finns för mig.
en vän som du borde alla ha.
för du är underbar på alla sätt o vis.
du är underligt underbar som sagt.
du är min lilla filur, och det kan ingen ändra på.
du betyder en massa för mig älsklingen min.
Älskar Dig Yamina Lundström! ♥


Kommentarer
Postat av: miiiniii

Awwww, Julia <333

fan vad fint <33333

bara för de ska jag sitta o skriva i hop nått till dejj <33333

älskar dej grymt mkt gmn<333333

2010-06-08 @ 19:42:03
URL: http://differentshoes.blogg.se/
Postat av: thage(Y)

Det var fint sagt :)<¨33333

2010-06-09 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0