SKIT ARG FAKTIST!!!!

hääy bloggisen nu sitter jag här och har nästan nyss kommit hem från Dea,:)
idag har jag ju vatt på Deas konfirmation. det va ganska segt i kyrkan, hatar att sitta i en kyrka o typ dö av tråkighet. fast, det va inte så tråkigt i kyrkan som jag trodde att det skulle bli!;)
för att idag hade jag någon att skratta åt i kyrkan iaf! (a) HAHAHHA.
efter kyrkan så åkte vi hem till Dea o umgicks med lite folk och så.
sen va det dax för lite mat, det blev typ lax o potatis! och kyckling för dom som inte åt lax! hihi.
när vi hade ätit klart så gick jag o Dea mest runt o gjorde ingenting.
men efter ett tag så tog vi några kort! haha, men det blev inte så jätte många.
sen blev det dax för fika, vi fick marängtårta! den va la sådär. Dea blev typ as arg på sin mamma för att hennes mamma hade tatt en tårta som Dea inte ens gillade? och när Dea satt där o "tjurade" så sa hon helt plötsligt så ba: detta är fan en pensionstårta..! HAHAH, det va så kul, man kanske hade behövt vara där när hon sa det,. men det var verkligen kul. efter fikan så gick vi runt en massa igen o hade faktist ganska tråkigt.
vilket jag o Dea aldrig har? vi har typ aldrig tråkigt?! men aja, vi gick ju som sagt runt en massa, vi tog lite mer kort, och Dea skulle hjälpa Algot, Alfred o några andra små killar att sätta igång en film.
men ingen enades om en film? Alfred ville kolla på Scooby Doo, och Algot o dom andra ville typ kolla på Narnia.
så Alfred fick kolla i Deas rum o dom andra nere i TV:rummet. men helt plötsligt så ville  Algot o dom andra killarna sjunga sing star :p jag tror att dom andra killarna hette typ Ludvig o William? vet inte riktigt.
men iaf, eftersom att Deas o deras sing star är i Deas rum så kunde dom inte sjunga. då blev dom lite tjuriga o gick runt o hade tråkigt dom med. men sen plattade dea mitt hår lite. För jag hade lockat mitt typ.
så aa, dea plattade mitt hår o så, sen gick vi ner. sen skulle jag hem. men det ville jag verkligen inte, för jag ville ju till Eddens fest! :o så jag frågade mamma om jag kunde åka till den, men då hade jag ju såklart ingen som kunde hämta mig.. så aa, det sket ju sig. fifän säger jag bara. asså, just nu så skulle jag kunnat vara hemma hos Edden o ha aas kalas kul just nu! och träffat Thage som jag inte gjort på as länge föresten..
så jävla arg är jag just nu !:@ men jaja, får väl träffa Edden o dom någon annan dag! hihi.
men nu orkar jag inte skriva mer. men här kommer liite bilder sen dagen.
usch, jag vill verkligen på eddens fest...!

                  förlåt dea, men jag var tvungen!    ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0