SJUKT ROLIG DAG/KVÄLL!

hey bloggen, nu har Dea precis åkt hem :/ så nu har jag ingenting att gö, så jag skriver lite om min dag! :)
skolan va la helt ok, vi gick till kyrkan o tränade inför skolavslutningen som är imon.
jag o Robin ska hålla dom "stora" flaggorna till kyrkan och Amanda o Viktor ska bära dom hem.
men iaf, i kyrkan så fick vi träna på alla uppträdande som ska hända och sånt.
usch, det kommer verkligen bli piinsamt imon, jag ska ju sjunga och Tilde ska spela gitarr.
och jag sjunger ju så hiimla falskt, hur ska detta gå?! är ganska nervös redan nu. + att jag har skit ont i halsen, vilket jag har haft i en vecka snart. men jag får la sluta tänka på det, och se om det går över.
men aa, jag stannade i skolan till typ, kavrt i 12, sen kom pappa o hämtade mig.
för jag va tvungen att åka hem o duscha, göra mig iordning och fixa lite inför studenten.
vid typ 3 eller något så åkte jag, mamma o pappa in till stan för att gå på min systers student.
dom skulle springa ut vid halv 4, så vi fick skynda oss lite! men vi kom i tid iaf!
vi kom faktist mycket för tidigt nästan.
vi fick stå o vänta, o vänta o vänta innan alla hade sprungit ut.
Annas klass var ju såklart sist. men jag kunde inte kolla på när dom sprang ut, för jag såg inget (a) HAHA!
men sen när Anna kom till oss så var hon heelt galen, skit kul var det. hon skrek, sjöng o skrattade. så guligt!
efter att det var klart i skolan så åkte jag och min moster Malin ner till stan för att kolla på när dom åkte på flaken. vi letade o letade efter Annas lastbil, men vi kunde inte hitta den.
så vi fick ringa till mamma, och fråga om hon hade sett Annas lastbil!
och jadå det hade hon ju, men jag o Malin var ju inte ens i närheten, så vi fick springa dit så att vi inte skulle missa henne. och det gjorde vi som tur var inte!:D
vi hann precis, för när vi kom så skulle dom nästan precis åka.
dom skulle ju åka runt på stan o så lite, så jag tog lite kort där med.  fick inte så jätte många bra,eftersom att man inte kan zooma in så jätte långt med min kamera, men det duger iaf :)
efter det så åkte jag o Malin till Dea och hämtade Algot och Alfred, sen åkte vi hem till mig och åt o så.
jag och Dea var ju såklart med varann heela kvällen (a) hade jag ju aaaldrig tänkt mig.
nej nu ljög jag, för jag visste att vi skulle vara hela kvällen. :)
men nu orkar jag faktist inte skriva mer. och bilder o så kommer nog imon :D
och imon kommer nog oxå bilder från skolavslutningen.  ciao!


fan va jag saknar dig, älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0