SHIT, TÄNK OM DET BLIR ÖVERSVÄMMNING!?

jag vet att rubriken verkar lite konstig, men jag sitter här o oroar mig för våran diskmaskin?:o
för asså, jag har typ aldrig satt igång den innan, men idag tänkte jag att jag skulle vara snäll mot mamma ogöra det. för hon är hos sin moster o kommer hem imon, så jag tänkte va snäll o sätta igång den.
men nu blev jag nervös,för tänk om jag har gjort fel, osså ba blir det översmänning?
vafan ska jag göra då?:o
äsch, jag får la hoppas på det bästa o sluta tänka på det, hihi.
idag ska jag va med Thage, eller aa ikväll typ.
han åker med pappa o kommer typ vid kalv 5! HAHA.
just nu sitter jag o äter en macka o dricker juice! gött! :D
orkar inte skriva mer nu,

puss


syster på balen !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0