SAKNAD

Du är så enormt saknad.
Även om det har gått flera år så är du fortfarande lika mycket saknad.
Att idag få lämna ifrån sig henne påminde mig om när du lämnade oss.
Att få ha någon som dig igen var toppen.
Men att det bara skulle få vara i några dagar knäckte mig.
Det kändes som om allt spelades upp framför mig.
Hur ledsen jag blev när du lämnade oss.
Hur mycket jag saknade dig och hur mycket jag fortfarande saknar dig.
Jag minns fortfarande dagen så vi hämtade dig.
Du var bara en söt liten skit.
Dina syskon sprang runt o lekte o höll på.
Men du satt där o såg busig ut.
Du var så lugn när vi hämtade dig.
Men när vi kom hem så blev du som galen.
Du var så söt o galen med ändå så lugn.
Du var något av det bästa som hänt mig och det är du fortfarande.
Jag vet att det har gått flera år, men herregud.
Jag går fortfarande ner till din lilla grav som vi har vid garaget och hälsar på dig.
Du var den finaste som fanns.
Jag minns också hur glad jag blev när mamma och pappa berättade att vi skulle köpa dig.
Jag blev så glad att jag inte kunde prata typ.
Om du fortfarande var här nu så skulle jag bara sitta o gosa med dig.
Eller ut o busa med dig.
Jag skulle göra vad som helst för att få ha dig här.
Du är enormt saknad!
Älskade Crocket, min enormt saknade hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0