NOTHING 2 SAY!

jag har absolut ingenting att skriva om, hihi.
men jag har så tråkigt så jag gör ett litet inlägg ändå.
idag har jag ju då som sagt passat min morfars hund Maja!:)
i början så var hon riktigt blyg o så, men nu går hon efter mig o så hela tiden. så gulligt!
innan var jag o mamma ute o gick en lång runda med Maja, det var mysigt det. hehe.
mamma tog kort på mig o Maja ihop, men jag orkar inte lägga in några bilder idag.
så dom kommer kanske upp imon.
imon måste jag packa en massa till Virkebeck, jag packade liite idag.
eller aa, packade o packade, jag tänkte mest ut va jag skulle ha med mig, o det blev en hel del. hihi.
så jag måste börja packa imon känns det som.
på måndag måste jag oxå packa, för på tisdag kommer jag nog inte hinna, för då kommer nog Yamina! :D
men hon kanske inte ens får komma, för att mamma tycker att vi måååste packa.
och det känns som om vi måste det, men jag vill verkligen va med Yamina med.
men aja, jag får se hur det blir, jag kommer iaf inte kunna vara med någon imon..! :(

ciao!


Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbbbbbbbbbbalice :)

jo du har visst en massa att skriva om,och ladda upp alla bilder du lovat :O ?! hah:)

2010-06-20 @ 09:25:36
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0