MEEEN, VART TOG SOLEN VÄGEN?

tuusan, vart tog solen vägen nu? jag ville verkligen sola idag -.-'
men aja, jag får väl sitta inne vid datan idag? eller aa, jag lär ju börja små packa lite till Virkebeck, och städa mitt rum lite smått. nästa onsdag så åker jag, mamma, pappa och Algots familj till Virkebeck o stannar där till söndag. så det kommer inte bli något inlägg skulle jag tro. om inte pappa lånar en laptop som han sa att han skulle.
men jag tror inte att han som vi kanske skulle låna laptop av har någon? eller aa, jag fattade inte va pappa menade riktigt. men jag hoppas att han kan ordna en data:) hihi.
men nu ska jag platta mitt hår o så, för jag har inget annat för mig? HAHAHA.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0