LOVE

Dea!

en bättre kusin kan man fan inte få.
jag skulle kunna leta livet in o livet ut, men ingen bättre skulle komma.
alla minnen med dig är verkligen oslagbara. haha!
det är dig jag har mest minnen med och det är dig jag alltid kommer ha bäst minnen med.
som när vi var små och lekte tigrar i min backe och kröp runt i gräset, och helt pöltsligt så hör jag dig skrika som tusan, och du ba: JAG SATTE HANDEN PÅ EN PADDA!!!!!!
jag dog av skratt och du ba sprang iväg och skrek och jag sprang efter. det var riktigt kul det asså.
eller som när vi var hos morfar och lekte kurragömma med Algot och Alfred.
Algot och Alfred skulle leta och vi skulle gömma oss.
osså bestämmde vi oss för att vi skulle bort till potatiskällaren och för att komma bort dit så var vi tvungna till att springa över en åker.
vi sprang barfota med.
och när vi var halvvägs så märkte jag att det var GÖSSLAT!!!(stavning)
men iaf, när vi sprang där över åkern så skrek jag till dig: DEA DET ÄR FAN NYGÖSSLAT!!!!!!!!
du ba: MEN USCH, TÄNK ATT JAG ENS GÖR DETTA. DETTA SKULLE ELIN ALDRIG KLARA AV!!!! hahahahahah.
Dea du är bra på alla sätt och vis.
du har vatt min bästakusin endan sen vi var små.
och som den gången vi var hemma hos mig och vi lekte kurragömma här. haha.
jag skulle räkna o du skulle gömma dig.
när jag hade börjat räkna så sa din mamma till dig att ni skulle åka hem, så ditt gömmställe blev bilen hem.
men jag tjuvtittade efter vart du skulle gömma dig.
så jag såg ju att du sprang mot bilen och jag blev as tjurig på dig. hihi.
du finns alltid för mig när jag har dåliga dagar.
och när mina dagar är gråa och dåliga så kommer du och gör dom med skinande sol och fågelsång.
du har en speciell kraft som får alla på gott humör.
du och jag mot världen.
du och jag föralltid.

Älskar dig något enormt kusin <3











Kommentarer
Postat av: dea

naw älskar dej med ! <3

2010-06-21 @ 21:25:04
URL: http://random.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0