KLIPP KLIPP

hey, idag har jag klippt mig :D för er som bryr er? inte för att jag tror att så många brydde sig, men spelar roll!
idag hade vi Idrottsdag i skolan, vi brukar ha den på Lagavallen, men neej, i år så skulle vi ju ha den i Hamneda?
men Kånna vann, hihi !:)
efter skolan så åkte jag in till stan o klippte mig, blev inte så stor förändring,? vågar inte göra något nytt med mitt hår längre ^^ efter att jag hade klippt mig så åkte jag o mamma upp till Dea, som jag har saknat (Y) :D
o nu sitter jag här! och jag orkar inte skriva mer. ciao 



BTW, idag fyller världens bästa vän Edden 13 år :D
hoppas att du hade en tooppen dag!
loveu ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

det är lite komplicerat..

men vi gjorde något väldigt dumt,

som du kanske läste..och vi ångrar allting!

verkligen..vi fick den här tjejen att må så dåligt

så hon stannade hemma från skolan =/ <3

2010-06-01 @ 19:14:10
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0