IMON ÅKER JAG

ye, imon åker jag till Verkebäck eller hur det nu stavas :D
o grattis till mig, jag har typ inte packat hälften ännu.
så jag borde gå o packa nu, eller aa snart.
för jag orkar verkligen inte packa och det är inte lönt att jag gör det heller.
för mamma kommer ändå bara klaga på det jag kommer packa ner osså måste jag göra om allt o blablabla.
jag måste tjata lite på min bror att jag ska få låna hans iPod till Verkebäck, för han använder den ändå inte längre så jag borde få låna den tycker jag (a)
pappa har oxå lånat en laptop tror jag som jag kan ta med mig, så jag kommer nog kunna slänga in ett inlägg varje dag :D inte för att jag tror att så många kollar min blogg. men WHATEVER!
hihiihih.
nu får underhålla mig på sms imon, för jag ska åka bil i typ 3 timmar, o jag HATAR att åka bil -.-'

CIAO!


Kommentarer
Postat av: alice

jag läser :)

kan inte du visa din statistik? :D

2010-06-22 @ 18:08:00
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0