HEMMA NU!

eller aa, jag kom hem igår. men jag hann inte blogga då!:)
men idag gör jag ett litet inlägg. just nu sitter jag här i bikini och en bulle på huvudet för att jag ska ut o sola exakt snart igen. Tummen upp till vädret asså (Y)
det var helt underbart bra i Verkebäck!:) i love it.
men just nu kan jag inte lägga upp bilder så det gör jag nog senare idag!
Emma har uppdaterat på bloggen lite medans jag har vatt borta ser jag :D
ojag ser oxå att Emma har lagt upp bild på min dåliga statistk, tack så mycket för det ;)
 Emma, jag saknar dig med!:)
bara för att jag och Emma ska sova över imon!!
om jag mår bättre då.. för nu mår jag skit illa och jätte yr.
men det ska jag försöka ändra på:D
men nu ska jag ut o sola.           
                                                                   ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0