FREDAGSMYS?

jaao, fredag igen dåja, och sjukt fint väder :)
men inga planer direkt? som sagt, skulle vatt med Thage, men så blev det ju inte.
så jag har inget planerat, eller jag ska försöka gå ut o sola lite sen tror jag. hihi.
ikväll blir det till att bli hemma själv tror jag. kul o tråkigt på samma gång typ.
men jaja, jag har absolut ingenting att skriva om.
jag bloggar säkert mer ikväll skulle jag tro? fast jag vet inte, har inte någon ork till att blogga längre.
men jag gör det ändå.  *alla bockar o bugar*
men nu ska jag ta o äta något, eftersom att det verkligen inte var god mat i skolan idag, så jag åt ingenting.
så aa, jag är sjukt hungrig just nu som ni kanske förstår.  ciao!

jag o mammi bjuder på en liten bild (a)


Kommentarer
Postat av: Thage

:(<333333 love u!

2010-06-04 @ 15:12:29
Postat av: alice

nnnnooooo,sluta nt blogga. jag läser ju :o ?

2010-06-04 @ 15:40:43
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0