FAATTIGT..!!!!!!!!

Asså så himla fattigt, imon ska vi till Kronoskogen med klassen. SOM VÅRAN KLASSRESA!
VAFAN ÄR DET FÖR KLASSRESA EGENTLIGEN? HEEELT CP. SÅ FATTIGT. FÅR DAMP!
Vi var där förra året med, men då fick vi iaf åka till Halmstad oxå.. 
O i år blir det bara kronoskogen? Och där ska vi ha tipsrunda, "lekar" och dom som vill får bada med ;o
Asså? Jag fattar inte riktigt, ska man inte åka till något riktigt kul på en klassresa..?
Jag menar, kronoskogen,? Det ligger ju för fan i ljungby :o Blev lite irreterad nu..!!!!!!!
Våran skola är fattig..! Men jag kommer ändå sakna den som fan sen när vi börjar på astrad!:(
Men aja, vi får se om jag överlever morrondan, eller så kanske jag dör av tråkighet! Det får vi se imon, om det kommer ett inlägg imon så har jag överlevet! :D
Nu ska jag packa o sen söööva. Seeeeya!

btw, det går inte att ladda upp bild just nu. så nu blir det ingen bild.
BajsPåEr

Kommentarer
Postat av: Jannie=)

Asså Julia fatta, du kommer inte sakna Hamneda sen:oo

Inte ens jag gör de;oo

Då är de faan illa=D



LoVe YaH<33

2010-06-07 @ 15:41:42
Postat av: bbbalice :D

ofta kronoskogen ?! :O går det ens att bada där ? O.o



det blir lite bättre klassresor på astrad sen ska du se ;)

2010-06-07 @ 15:59:55
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0