!!!!

min dag har vatt sjukt tråkig.
det är verkligen det värsta som finns att vara sjuk.
speciellt nu när det är så himla underbart väder ute.
även som det är skit varmt ute, så tycker jag att det är kallt, jag sitter här med mjukisbyxor och munkjacka!?
men jag börjar må lite bättre, men inte alls mycket.
jag hoppas verkligen att jag mår bättre snart.
imon så ska mamma och syster till Värnamo, och jag kanske ska följa med.
om jag mår bättre och orkar, så åker jag nog med.
och på torsdag så blir det nog till att vara med Emelie Einarsson, som nyss har vatt i Italien.
lyllos henne säger jag bara.. :o
vill oxå utomlands.. MEN SKITSAMMA! jag trivs bra hemma :)
idag har jag hunnit med o se lite filmer.
jag har sett: mitt liv som popstjärna, the perfect man, material girls och Lizzie McGire serier.
när jag hade sett alla dom, så kom jag på att det är Hilary Duff som har huvudrollen i alla filmerna?! hihi.
aja, Ciao!



Älskar Dig Alfred :)


Kommentarer
Postat av: Mimmithebest!

hoppas du mår bättre snart:)<3

2010-06-30 @ 00:17:31
URL: http://kallasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0