DEA IS IN THE HOUSE!:D

YEEEEEE, DEA IS IN THE HOUSE, OCH STANNAR TILL TISDAG! :D
SÅ JÄKLA TUUUFFT :D
VI SKA FAN VA UPPE HELA NATTEN, SÅ NI FÅR SMSA MED MIG :)


hihi. det är dea nu. som skriver. fett
julia skrattar åt kex..? och år det jag skrev nyss, alltså kex då. nu skrattar hon igen, alltså åt när jag skrev att hon nyss skrattade åt kex? nu skrattar hon igen för att jag upprepade denna mening ett antal gånger.
gytt mos
som grädde på moset eller som julia på rullstolen.
nu skrattade hon åt att jag skrev mset och skreddade.
hon ställde sej nu upp från sågen. eller sängen menar jaf! jag menare jah! menar menar jag! nu blev allt sått i sin ordning. rtätt menar jag! NEJ RÄTT menar jag! NU blev allt rätt! :d
hejdå!
hehe


Kommentarer
Postat av: thage

Vaaad rollligtts :D <33333

2010-06-14 @ 00:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0