DEA HAS LEFT THE HOUSE!

jaha, nu har Dea åkt hem..
tack för 3 otroligt roliga dagar :D  älskar dig kusin!♥
aja, nu har jag absolut ingenting att gö, känner mig sååå ofräsch, och nu stavade jag säkert fel på det. men det bryr jag mig inte om. måste veeerkligen duscha, men jag orkar verkligen inte. Haha!
men jag får la ta o hoppa in i duschen. eller så duschar jag imon...!  har inget planerat imon precis.
får se hur jag gör!:)

min vecka som den ser ut nu:

onsdag: chilla

torsdag: chilla eller något..

fredag: förhoppningsvis va med Thage :)♥

lördag: passa morfars hund.

söndag: passa morfars hund.

haha, men ska försöka vara med med någon mer i veckan ;) HAHAHAH!

take care!:)


bilder som jag o dea har tatt kommer, o bilder som jag o Emma tog i söndags, va ju med Emma då, tror inte att jag har sagt det, men WHATEVER? SHIT HAPPENS!?
pussar på emma :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0