BJUDER PÅ LITE BILDER IDAG

hääy, idag har jag haft ute dag med Maja :D
det är så himla härligt väder, lagom varmt o soligt! gytt.
jag o Maja har vatt ute o gått och vatt ute o sprungit och så!
idag har jag oxå packat o så.
jag hade packat ner lite kläder jag ville ha med, men då sa mamma att jag skulle packa upp allt igen.. -.-
jag som hade packat så fint...
men jaja, jag packade upp allt igen, och nu ligger det en stor klädhög på min säng. hihi.
men nu ska jag lägga in några bilder sen i fredags och igår o idag med Maja :)


Fredag:

bild av dea ;)





bjuder!!!!


















Bilder med Maja:






mobba mig inte för att jag är så jävla blek :s






regnbågen var skit stark igår ;o

tog lite bilder idag med:












nu orkar jag inte lägga in mer..
HEJDÅ!(Y)


Kommentarer
Postat av: thage

älskar dig! <33333

2010-06-22 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0