BAAL!

hej, idag har jag vatt i stan heela dan o shoppat o kollat på min systers bal. hon va så jävla fin måste jag faktist erkänna. jag o mamma shoppade lite på stan, jag köpte en svart byxdress och ett par svarta tunna tights. eftersom att mina svarta tunna tights har gått sönder! -.-'
men iaf, Anna fixade håret i kanske 2 timmar och sen skulle hon upp till sin kompis och fixa sminket.
hon blev verkligen sjukt fin, fin fin syster har jag :) HEHE!
just nu är mina små kusiner Algot o Alfred hemma hos mig. min moster Malin med, hehe.
dom ska sova över här idag. FÖR JAG FYLLER JU ÅR IMON! MOWHAHAHAHAH! (edden nu skröt jag lite igen)(Y)
så imon när dom sjunger för mig på morgonen så blir det ju några fler med (Y) gulligt.
imon så kommer det några stycken o ska fira mig. men Dea kunde inte komma :( för hon ska på bröllop.
och min farfar kan nog inte heller komma -.-  ingen bryr sig om mig! så sorgligt asså.
men aja, bilder på Annas bal OCH min födelsedag kommer imon, för just nu är jag för trött för att lägga upp bilder. skriver mer imön. Ciiaao!



Kommentarer
Postat av: balllice :D

grattis i förskott :D

2010-06-11 @ 21:36:41
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0