AJ MITT/MINA REVBEN!:(

hej, har verkligen sjuukt ont i mitt eller mina revben, eller hur man nu säger? hehe.
idag på gympan så spelade vi fotboll, osså stog jag, Axel o Robin och "slogs" om bollen i ett hörn, och helt plötsligt så ba ambågar Robin mig as hårt i revbenen så att jag backade ju såklart undan så att Robin kunde springa bort med bollen..! men mitt lag vann iaf, med typ 9-5! (Y) HAHAH! Tufft!:)
men aja, nu sitter jag o gör ingenting. skulle vatt med Jennie Werther o tatt kort, men det blev inte så för att det började regna :/ men vi kanske ska va på lördag ist :D på min födelsedag! WIHOOOO!
snart min tur att fylla år!!!!  tufft.
haha, som ni kaanske har märkt så har jag börjat skriva "tufft" hihi. men det är kul!
men nu ska jag hjälpa mamma lite med maten o så, inför min systers student som är imon :D
jag älskar o saknar Thage, ♥ ville bara  påpeka det.

ciao!


usch för bilden! xd

Kommentarer
Postat av: miiiniii

Men...



nu blev jag lite ledsen i ögat....



de står INGET OM MEJJ :OOOO



bajspådejj :'(

2010-06-08 @ 18:48:53
URL: http://differentshoes.blogg.se/
Postat av: thage(Y)

Jag älskar och saknar dig med :( :D<333333

2010-06-09 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0