ÄCKIGT BESÖK?

asså usch säger jag typ bara :o hade verkligen ett ääckligt besök innan idag.
här kommer den vackra lilla historien: jag kom hem från skolan precis som vanligt.
när jag kom upp till trädgården så låg min syster Anna o hennes kompis Sandra o solade o så.
dom hade Johans (bror) förnster öppet och musik på datan på högsta volym.
så aa, det va inte direkt lätt att prata med dom.
men aja, jag gick in i vårat lilla hus och satte mig vid datan.
vilket inte direkt va kul? eftersom att dom spelade så jääävla hög volym så jag fick ont i huvet.
jag satt och skrev med lite folk på msn och så, och helt plötsligt så knackar Anna på fönstret som en jäkla dåre :o
jag pausade musiken och frågade vad hon ville, och då sa hon: vill du komma ut o ta kort på en fladdermus med din kamera? jag tyckte att det lät lite konstigt,! asså det där med fladdermus? men jag gick upp, hämtade min kamera och gick ut. jag ställde mig jämte Sandra och frågade vart fladdermusen var. då pekade hon bakom en solstol, o ja, där kom den krypandes, en liten äcklig fladdermus!:o fifäään asså. den va ganska äcklig.
Anna stog o ryste varje gång den tog ett "krypasteg", och jag o Sandra stog o skrattade åt henne.
fladdermusen kröp runt där på marken helt liten o läskig.
helt plötsligt så kröp den upp på våran stentrappa som vi har precis utanför våran ytterdörr.
den började klättra på trappan, och när den hade kommit upp så kröp den ner i Johans sko och hängde sig upp o ner och började sova!:o då typ dog jag av skratt!;D
sen vaknade den, och började krypa mot dörren. då frågade jag Anna o Sandra om den kunde komma under dörren och komma in till huset. då började Anna skrika och jag skratta. då svarade Sandra: nej det kan den nog inte. Och ´Sandra hade rätt, den kom inte under dörren. Men den kom fanimig UPP på dörren :o
asså, den började klättra på dörren,! :s  och där satt den i kanske 10 minuter? o jag ville ju in till datan o svara alla som jag skrev med.. men det gick inte, för jag vågade inte gå så nära fladdermusen (a) för att dom typ kan vara farliga sa Sandra! hihi. så vi fick stå där o fundera på hur vi skulle komma in. men helt plötsligt så gick Anna o hämtade posten, och jag o Sandra stog där o kollade på fladdermusen. Men då kom våran "granne" ut ur sitt hus och skulle gö något. då började Sandra skrika som en galning till honom, och han kom i tog bort fladdermusen med HANDEN! usch. men nu orkar jag faktist inte skriva mer. :) ciao !
här kommer några bilder på fladdermusen!

     

Kommentarer
Postat av: alice

HAHAHAHAHAHAHAHAH :D

2010-06-05 @ 09:34:41
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0