2 DAYS IN THE SUN

herregud, 2 helt underbara dagar i denna sköna sol!:D
jag har faktist blivit lite pytte lite brun sen igår, stolt. haha.
men aa, det kommer säkert försvinna snart -.-
men i Virkebeck hoppas jag på fint väder, för där finns ändå typ inte mycket att gö, så det blir säkert mest sol o bad. vattnet ligger precis vid stugan. kan näästan hoppa ner i vattnet från balkongen om jag minns rätt?
jag var där förrförra året med samma personer som vi ska dit med i år.
alltså Algots familj :D
kommer säkert ha super kul, men nu ska jag typ städa mitt rum eller nåt. hehe.
eller förstofrämst ska jag ÄTA något. jag blir alltid så jäkla hungrig efter att jag har solat! hihi.
men nu ska jag sluta skrivaa, byebye!

ISUN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0