YEHA

Nu sitter jag här hos morfar, näääästan nyvaken. hehe. igår kom Algot, Alfred och Christian ut till morfar och sov över till idag. Igår så åkte vi ut med morfars båt och åkte till en liten strand. Jag brände mig såklart. Så nu kallar Emma mig för Kräfta. :) haha. Idag så skulle vi gå ner och kolla på en damm (?) Bara för att vi skulle ha något att göra. Men Algot blev helt knäckt för han har typ fått allergo eller något sånt, så hans öga gjorde jätte ont, så dom var tvungna att åka hem. Pappa åkte också med dom. Men jag och mamma var ju tvungna att stanna kvar, eftersom att vi inte kan lämna Maja själv. Eller aa, mamma var tvungen att stanna kvar, men jag vill inte lämna henne här själv. Skulle känna mig så taskig då. Så jag stannade också.
idag åker Edden hem :D YEHA! Saknad något extremt <3 hihi.
Imon kanske det blir havet med mamma och Emma :) Om Emma nu kan följa med, för hon hade typ skadat ögat, så hon fick inte bada.. och det är ju inte så kul att åka till havet o inte bada :o
särskilt inte när man heter Emma Svensson som liksom älskar att bada.! ;) haha.
Men nu ska jag kolla lite på tv!
pöss.


Det går fan inte att ladda upp bilder :o


Kommentarer
Postat av: emma

hihi emma svensson,världkänd som att älska att bada;) men jag SKA med:D:D:D

2010-07-13 @ 11:44:51
URL: http://??
Postat av: hannaswardh

sötnos, du betyder! <3

2010-07-14 @ 23:01:14
URL: http://alwaysforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0