www.alwaysforever.devote.se gästbloggar..

Det är HannaSwärdh som gästbloggar faktiskt. Jag har aldrig gjort det förut så jag måste tänka på vad jag skriver, eller ja vad jag ens ska skriva egentligen [?] Vill ni veta vad jag ska göra och så idag så får ni kolla det på min blogg, ja jag ska ju inte sitta och skriva om min dag på julias blogg xD Men iallafall.. Julia är jätte söt! hihi, och det skulle vara jätte kul att träffa henne i sommar ! För asso min bästavän bor i ljungby EDDEN MYRHOLM BERGGREN och ja.... vi hittade varandra på datan ;$$ tihi, iallafall jag bor i vetlanda , och nej ingen bonnestad ! :@ :D Snart ska jag komma till ljungby, fatta hur coolt ljungby kommer bli då, VA STOLTA! (H) Nä men jag har inget att skriva, vem vet kiingen kanske gästbloggar en annan gång också? lite här och var. HAHHAHAHAHH jag är as kul, nej men vill ni kolla en blogg som är uppdaterad minst 2 ggr per dag så kollar ni www.alwaysforever.devote.se . Men glöm inte kolla Julias också. SJÄLV ÄLSKAR JAG DEN! OH BIGLOVE PÅ DET :') <3
puss eller någonting jao? :*

jag är avendsjuk :((((( så söt!











KINGEN FUCKFACE! bara för det betyder det inte att jag är cool... ;)

Kommentarer
Postat av: JULIA SOM ÄGER BLOGGEN! :D :D :D :D

naW, Hanna är söt, så är det bara! :D

Hon är oxå kiing över att gästblogga wtf :D hehe!



PussPåHannaSwärdh <3

2010-07-15 @ 11:20:28
URL: http://jjuliakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0