SLÄKTKALAS !

det är verkligen varmt och skönt ute. och då sitter jag här inne och nördar? men snart ska jag gå ut lite tror jag, men först ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna hade jag tänkt :) haha.
i fredags så var jag på marknaden med mina tjejer Martina och Linnea. så ÄNTLIGEN blev det av att vi va! gött.
det var riktigt kul, men vi var knappast på marknaden, vi gick mest runt på stan typ. hehe.
dom åkte hem vid typ 4. så då gick jag till mammas jobb och hon skjutsade upp mig till Dea som jag sov hos sen. jag och Dea spelade massa Tekken och sjöng massa singstar. som vanligt då asså. haha!
men vi somnade vid typ 1 på natten.. dåligt. vi skulle vatt uppe längre!
på lördagen så skulle vi på släktkalas på bolmsö. det var ganska segt. så jag och Dea tog 2 cyklar och cyklade hem till morfar. skulle bara hämta 2 fleecar (stavning), men vi stannade kvar och kollade på film ist. hihi.
sen skulle Dea hem. och jag o min familj skulle sova över hos morfar till idag. så idag har jag vatt hos morfar. vi åkte hem vid typ 12 kanske. och nu sitter jag här.

bilder från igår kommer när Dea har skickat några bilder, :) men jag tog med några bilder ju, men jag orkar inte lägga in alla dom nu. Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Mimmithebest

SV:jaha:(!<3 synd måste va snart!:D<3

2010-07-04 @ 21:03:14
URL: http://kallasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0