SKIT DATOR

åhhhhh, jag blir irriterad. våran data har gått sönder. så nu har vi mammas jobbs laptop. men nu har dena också börjat krångla. ibland funkar den o ibland funkar den inte. idag funkade den iaf. YES!
igår var jag, Dea, mamma o pappa på Väla o shoppade lite. eller aa jag, Dea o mamma shoppade. pappa läste tidningar lite här o var. men jaja. jag hittade en skjorta, ett linne, en basebollkofta och ett par lila converse. riktigt nöjd faktist!:)  idag har Dea och hennes kille en månad också. Grattis till er!:)
nästa vecka så ska vi nog köpa en ny data. och förhoppningsvis så blir det en laptop.
hoppas jag iaf. hihi. i helgen eller nästa vecka så flyttar nog min syster in till stan. snyft!
och då kaaanske jag ska flytta ut i stugan som vi har på våran trädgård, där Anna har bott i kanske 2-3 år.
men vi får se om jag vågar. hihi.
men nu har vi gäster så jag får väl gå o vara lite social. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0