PACKA OCH STÄDAAA

idag ska jag packa och städa! -.-
för att imon åker jag, mamma och pappa till Hällevik och hälsar på Algot o dom i en stuga, jag har kommit på att vi har gjort riktigt mycket med dom detta sommarlovet? men jaja.
på söndag åker jag, mamma och pappa till morfar och passar hans hund. Och vi ska nog sova hos morfar tills på tisdag. För morfar ska iväg. Idag skulle jag vatt med Dea men hon skulle vara med Ted. Jag skulle också vatt med Mimmi och Sofia, men Sofia skulle vara med hennes kusin. Och mamma sa till mig att jag var tvungen att städa o packa idag -.-' ÅÅHH!
Så jag får väl göra det idag då..!
Ciao!






Hey Boy, I Love You So Much!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0