NICE-NICE-NICE-NICE

Idag har jag varit vid havet med mamma :) riktigt kul. Jannie var också där. Så jag var med henne typ hela tiden.
Vi badade typ hela tiden och det var sjukt varmt i havet. Helt sjukt. Det var riktigt roliga vågor med. Haha.
Och ena gången när jag och Jannie var och badade så skrämmde hon upp mig. Jag har liksom aas mycket vattenskräck. För jag är skit rädd för hajar. Hahahah.  Så när jag och Jannie var ute och badade så sa hon "akta dig för hajen Julia akta dig". Och jag fick ju såklart panik och ba sprang eller aa simmade så fort jag kunde in mot stranden, men Jannie ba "Julia sluta, jag skojade ju"  och jag ba "Jaja, jag vet, men jag hatar hajar, så sluta".
Så aa, nu vet ni att jag verkligen HATAR hajar :s!
Efter havet så åkte jag och mamma till eurostop och shoppade lite! (a)
Jag hittade en tuptopp (stavning) på JC! :)
Nu ska jag kolla lite på tv, hejdå :)


TILDA TWIN :)<3 HIHIHIIHIHIHIHIHIIHHIHI

Kommentarer
Postat av: DIN TVILLING!

hihihihihih, finaste tvilling, jagälskardej<3

2010-07-17 @ 11:36:38
URL: http://absoluttilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0