MY DAY IN PHOTOS

Idag har jag ju vatt med Emma, och det har varit hur kul som helst!:)
Även om vi inte var så länge, för hon skulle på kräftskiva. Men det var ändå skit kul.
Vi åkte ner till tuvesjön & badade. När vi kom ner så var vi helt själva. Så fort vi kom ner så sprang vi ner i vattnet. Men jag skadade mig såklart. -.-
Jag skärde mig på något på botten och skärde upp världens största skinnbit på lilltån. SNYFT!
Sen så kom det mer och mer personer. Och Emma skämmde ut mig. HAHAHA!
Hon gjorde väääärldens största rap :o asså HHAAHAHAH, vi typ dog av skratt ;) skit kul.
Sen började det pissregna. Då blev det roligare. Men sen tröttnade vi och åkte hem till mig. och då satte vi oss vid datan. Nu kommer det lite bilder. Puss!

 

 



bestfriend <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0