MARTINA HALLDÉN

du är den alla vill va kompis med. du är den som alltid finns för en när man frågar om hjälp. du gör alla dom svåra stunderna lätta. du skrämmer iväg allt det onda o får hit det goda.
en vän som du ska jag aldrig släppa. även om jag skulle vilja, så skulle jag aldrig göra det. men jag kommer aldrig vilja släppa dig. för en vän som du behåller man verkligen. tro mig. tack för att du är den du är. en helt perfekt och underbar person. du behöver absolut inte ändra någonting med dig själv. för du är som sagt helt perfekt. om du ändrar dig till en sämre person så kan du tro fan på att jag ändrar dig tillbaka.
du är så himla söt o helt vacker. du har det där lilla extra som ingen annan har. jag fattar inte hur du står ut med att vara den du är? jag menar, hur orkar du vara så söt? hur orkar du vara så himla underbar?
Martina, ser du stjärnorna på kvällen? dom tänder jag för dig för att du är en speciell person. speciell på alla positiva sätt som finns.
jag kommer inte på fler ord som beskriver hur underbart bra du är.
det enda jag vill få fram är att jag älskar dig och att du betyder sjukt mycket för mig! ♥


Kommentarer
Postat av: martina

oh shit gumman!

så fint skrivet!

jag skulle skrivit allt som är så jävla bra med dej, men det hade tagit upp flera sidor, det går inte liksom, du är helt enkelt så jävla bra!!!

så jag nöjer mej med att skriva, JAG ÄLSKAR DEJ!<3

KOMMER ALLTID FINNAS FÖR DEJ, OCH HÅLLA FAST DEJ!!<333

2010-07-24 @ 00:07:57
URL: http://nameoflove.devote.se
Postat av: Hannaくろ

Hejhej!

Jag är med och tävlar om att bli Veckans Blogg hos Alizzia och jag är en av finalisterna, det skulle betyda jättemycket om du röstade på mej, alla som röstar får länk!♥

http://alizziaz.blogg.se/2010/july/finalisterna.html



kramis<3

2010-07-24 @ 09:35:18
URL: http://hhannas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0