LÄSKIGT

nu sitter jag här med musik på högsta volym för att skrämma inbrottstjuvar! hihi.
för mina "grannar" har haft inbrott hos sig idag. för typ en timme sen. så nu ska jag lyssna på hög musik för att dom ska veta att någon är hemma så att dom inte kommer hit. hihi. osså är jag hemma själv med. härligt.
idag ska jag vara med Sanne och Tilde. dom har jag typ inte träffat sen skolavslutningen för att dom åkte till Grekland någon dag efter skolavslutingen. och sen har jag inte hunnit träffa dom typ. men idag kommer dom hit och sover över till imon :D gytt. men vi kommer dö inatt, för alla ska ju sova i mitt rum, och det kommer bli sjukt varmt. haha. men jaja, vi får väl försöka överleva!:)
men nu ska jag kolla lite på tv, hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0