FÖR ATT HANNA SWÄRDH VILLE DET

jaha okey, nu är jag tvungen att uppdatera nu med. för att Hanna Swärdh sa att jag skulle. men jag är trött, men jag är så snäll o gör det ändå. HURRA FÖR MIG!
idag ska jag inte göra någonting. chill. men jag måste planera lite smått med Dea. hon ska typ komma och sova över nästa hela nästa vecka! :D GÖTT! då ska vi nog sova ute i min systers stuga och spela super mario hela natten! wiho. nu frågade Hanna mig om jag ville leka med henne och Edden när hon kommer till ljungby.
o det ska jag verkligen försöka göra! :D hihi. men nu ska jag kolla lite på tv och äta något, är jätte hungrig.
pusspuss

Klicka här för att komma till Hannas blogg.

 


Kommentarer
Postat av: HANNA

NU HAR JAG KOMMENTERAT SOM JAG SKULLE :d

HIHI, GLÖM INTE MIN BLOGG JAO (A)

JA SÅKLART DU MÅSTE LEKA MED TVÅ DAMPBARN, EN KÖTTBULLE OCH EN PIZZABULLE? ;) HIHI, PUSS <3

2010-07-25 @ 01:02:24
URL: http://alwaysforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0