EDDEN <3

idag har jag ju vatt med bästavännen edden!:) sjukt kul. hahaha.
det roligaste på dagen var nog nästan när jag och edden åkte hiss, och när vi skulle gå ut ut hissen så ba snubblade edden (?). rätt ut ur hissen och ramla rätt ner på marken. och sen så märker jag att det står en pappa och en liten kille bakom edden, men hon hade inte sett dom. men sen så vände hon på huvudet och la märke till dom, o hon ba: eh, oj..! HAHAH! det var riktigt kul faktist.
det blev några bilder från dagen :) men jag kan tyvärr inte lägga in dom nu. för att jag är ju fortfarande hos morfar.. men jag kommer hem på onsdag! fast då hinner jag nog inte lägga in bilder? för då kanske jag ska på bio med Martina och Linnea. aa det blev inte av med bio imon. och på torsdag skulle jag varit med Mimmi och Sofia. men Sofia va i Malmö. Så nu ska jag nog sova över med Sanne och Tilde! :D
som jag inte har träffat på sjuuukt länge. saknar dom.
hejdå!


Edden jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0