ÅHHHH...

jaha, nu har jag fått reda på att jag, mamma och pappa ska och pappas morfars hund IGEN!!!
gaaaah, jag orkar faktist inte. haha. så vi ska ut dit idag igen. eller aa, ikväll. eller jag vet inte när vi åker.
men imon skulle jag, Martina, Linnea och Yamina gått på bio. alltså Eclipse. men sen fick vi reda på att den inte går imon. så nu ska nog jag, Martina och Yamina gå på tisdag ist. Linnea kunde inte på tisdag. men hon hade redan gått på den en gång innan. men jaja. förlåt Linnea :) hihi.
men snart ska jag gå och duscha tror jag (?) känner verkligen för det faktist. haha.
jag har inte fått bilderna av Yamina ännu. så bilderna kommer nog inte idag heller. sorry.
men nu ska jag snart slänga in mig själv i duschen. fast jag måste gå och sätta igång den. vänta..
så, nu står duschen på och blir varm.                                                                                
seeya!

no pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0